måndag 15 oktober 2012

Valpbilder!

Idag skulle jag ladda ner min läxa till fotokursen på ett usb-minne. Och vad hittar jag där? Jo valpbilderna som jag trodde var borta för alltid!!! Vi hade laddat ner dem på vår gamla dator som kraschade innan vi hann ta back-up, men tydligen hade jag laddat ner på usbn också för att ta till jobbet antar jag. Åh vad glad jag blev!!!

Här kommer bilderna från vår första träff med Fanny och hennes syskon! Det är ju såklart mest bilder på Fanny och Fayanne eftersom vi visste att en av dem skulle bli vår!

Figo sover med huvudet på Fanny

Fayanne

Figo och Fanny

Hon var otäck redan då ;-)

Figo och Fanny

Lycka!

Fayanne hälsade vi mest på - Fanny låg och sov nästan hela tiden vi var där 

Fanny och Figo - igen...

Valphög

Och en till!

Hela gänget samlat till maten

Fayanne var en matglad liten dam.

Fanny!

Det här passade ju alldeles utmärkt på deras 22-månadersdag!

3 kommentarer:

Mona med Vinröd sa...

Så söta så man kunde ätit upp dem!

Felix sin matmor sa...

ÅÅÅ så fine!! Ser at Felix <3 (lille brune) holder seg på bra avstand fra matfatet på det ene bildet...antagelig første og siste gang i historien ;-)

Anonym sa...

Åh så fina de var!! haha, ja de var helt tokiga allihop vid maten:)

Kennel matten